vrijdag 2 mei 2008

1 mei : shoppen en bijkomen

We hadden allemaal goed geslapen maar wel vreselijk honger. Niks in huis natuurlijk dus : op naar Sizzlers.
Heerlijke tent waar je voor $4,95- zoveel kunt eten wat je wilt.
American pancakes en French toast, scrambled eggs en bacon en fruit, veel fruit.
Daarna kwam ik er achter dat ik de Disney tickets vergeten was. Oops da's dan weer minder. Stom, suf etc. etc. We hebben ze morgen pas nodig maar toch: maanden ben je aan het plannen en regelen, alle info en boeken over Florida heb ik zo'n beetje gelezen. De tickets ruim tevoren besteld. Op een plek gelegd die ik niet zou vergeten....en ja dan vergeet je ze.
Alle opties even doorgenomen (....dhl? ....iemand van het Florida forum ze mee laten nemen? ) Maar met alle opties konden we morgen nog niet naar de Disney studio's. Dus we hebben besloten om nieuwe tickets te kopen en de andere te koop aan te bieden. (Inmiddels is er al interesse uit het forum vandaan voor deze tickets).
Toen (vooral ik) over de grote schok heen was togen we naar de Wall-mart om een autostoeltje te kopen voor Jasmijn. Voor 39 dollar hadden we een leuke met roze bloemetjes...helemaal blij weer.
Tim kocht een Rey Mysterio riem (van wrestling mania of zoiets) en Tess kocht een Bratz jongenspop, twee tasjes van Hanna Montana (Disney channel serie en ongelooflijk populair hier) en ik kocht nog minfans voor in de pretparken voor 99 ct en poncho's voor de natte atracties. Voor Jasmijn een Mickey t-shirt met " I love grandma". Ja oma Bea en oma Joke dan weten jullie dat ook weer!
Daarna stond de Premium Outlets op ons programma.

Even afkoelen met de voetjes Tim en ik hebben nieuwe Nikes en Jasmijn heeft schattige roze puma's en Tess heeft Adidas slippers. Rick heeft nog een paar Nike voetbalschoenen gekocht waarmee hij heel veel gaat scoren!

Daarna boodschappen gedaan bij de Publix en lekker naar de villa om een duik te nemen in het zwembad. Daar hebben we van alles gegeten (stokbrood, soep, geroosterd brood en fruit).

In de gameroom hebben Rick en ik nog air hockey gespeeld en we hebben een duik genomen in het verwarmde zwembad. Heerlijk temperatuurtje!

Quote van de dag

Jasmijn : " mama ik vind het leuk in het zwembad, ik ben blij"

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie weblog, en lekker genieten van jullie verhaal. Ik blijf jullie volgen, have fun ! En mooi dat het met de kaartjes waarschijnlijk goed komt ;-) !