zaterdag 17 mei 2008

Vertrekdag

's Ochtends om half 5 ging de wekker. Dat was wel vroeg omdat we 's avonds nog lekker waren wezen shoppen in de Florida Mall. Leuke kleren en schoenen gekocht voor Jasmijn bij Gymboree. Voor Tim en Rick nog wat bij A & F en bij Hollister. Voor Tess nog een paar Nike's.
's Ochtends vroeg voor het hotel. Na een vlucht van 2 uur en 30 minuten kwamen we aan in New york.
In New- York moesten we wel 5 uur wachten. Maar er was een Ben & Jerry's ......
En een starbucks voor ons:




Tess had het koud en trok haar nieuwe badjas aan. Jasmijn versloeg Tim met een duw spelletje.

En toen was het eindelijk tijd om aan boord te gaan!

We vlogen in 6 uur en 57 minuten naar Amsterdam. Daar stond familie ons op te wachten!

Koffie met aardbeiengebak en toen.....ons bed in....even bijtanken.

Er is een einde gekomen aan onze reis. Helaas hadden we de laatste dag geen draadloze verbinding meer en daarom heb ik de rest nu thuis afgemaakt.

Ik ben blij dat we op deze manier kontakt hebben kunnen houden met iedereen in onze omgeving. Iedereen bedankt voor het lezen en reageren, via mail, hyves, op het forum, via de telefoon met sms of in het weblog.

Onze droomreis is voorbij.......maar onze dromen niet.

;-)

Petra

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Petra en fam.
Welkom terug in Nederland!
Dat zal wel weer even aanpassen zijn in Nederland. Hopelijk ben je snel over de jetlag heen.
Ik heb het adres van jullie laatste villa maar even bij de favorieten gezet, want dat ziet er geweldig uit! je weet immers maar nooit of het er nog eens van komt!
Succes met het weer in je ritme komen.
groetjes van Marja

Anoniem zei

Suoperleuk verslag! Erg leuk om te lezen. Mooie villas heb je gehad.
Nog 2 maandjes dan mag ik ook!

Groet Marieke

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hallo

Omdat mijn vriendin en ik volgende maand naar Fla. gaan hebben we erg genoten van het reisverslag en de prachtige foto's die nu eens niet de gebruikelijke pretparken en grote stranden tonen. Erg leuk om ook de natuurparken en onbekendere stranden te zien !

Groet
Jeannot

Anoniem zei

Ik ben weer helemaal bij. Erg leuk verslag en vooral de vele foto's geven het een extra 'touch'. Jullie hebben inderdaad een supervakantie gehad, bedankt dat we mee konden genieten ;-) !

Anoniem zei

Hoi

ik vond jullie verslag het leukste om te lezen, jullie lijken erg relaxed
Jullie hebben volgens mij een super vakantie gehad. Dit is een vakantie die jullie kids niet snel zullen vergeten.Wij hebben hem nog voor de boeg, hebben een hoop leuke ideeen op gedaan.

gr
marina

Anoniem zei

Hoi Peet en de rest
Wat een geweldige reis en wat een leuke foto's en verslag! Ik wou dat ik rijk was dan ......

Groetjes Moon!!!

p.s. sorry dat ik niet eerder gereageerd heb!!!!

jojoco zei

Hallo Petra!
Via je reactie op mijn log kwam ik bij jouw log uit. Wat een geweldige reis hebben jullie achter de rug. Leuk om te lezen en om zo weer iets van jou te zien!

Ik ben met Joost ook wel eens in Amerika geweest, California. Ietsje anders dan hoe jullie het deden: wij gingen met de tent en kampeerden in natuurparken. Wel Disney gedaan en de MGM studio's.

Florida ziet er ook geweldig uit! Ga ik op mijn reiswenslijstje zetten! :0

Groetjes,
Jolanda

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.