donderdag 8 mei 2008

Florida forum

Picture this:
Sta je in een winkeltje naast Space M.
Ze hadden van die rondraaiende lichtgevende doodshoofden en ik hoorde een jongetje zeggen : " kijk, deze is mooi ".......
Moeder antwoordt ; "een doodshoofd........? "Waarom kies je van die enge dingen" ? Tja het had een antwoord van mij kunnen zijn (mijn zoon is ook gek op alles wat eng en griezelig is) dus ik zei iets terug. Bleek het iemand van het Florida forum te zijn. Ze herkende me van de foto op het forum.
Toch wel grappig. We hebben nog even gezellig staan kletsen. Ze zaten in Lakeland (op het forum met haar zus onder de naam Kayla als ik het goed begreep).

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Petra en familie,
Leuk om je weblog te lezen, zeker het stukje over onze ontmoeting!
Wij zijn helaas vandaag weer in Nederland aangekomen.
Ik had best nog wel even willen relaxen aan het zwembad van onze villa.
Het was in ieder geval erg leuk om je ontmoet te hebben bij de space mountain!
Nog een fijne vakantie verder!
groetjes van Marja (kayla op het ff)