maandag 12 mei 2008

Mothersday

Vandaag was het moederdag en ik werd blij verrast door Tim en Tess met een ontbijt op bed. Jasmijn wou ook wat geven en die zag een zijden kerstster en besloot om die van het dressoir te pakken en te geven. Erg attent! Rick had samen met Tess een heerlijke (bijna fluoriserende) moederdagtaart gekocht en die hebben we gezellig bij het zwembad opgegeten.
Mijn dag kon niet meer stuk.


Daarna wou Tess graag een rondje door de buurt fietsen. Dat hadden we (Tim, Tess en ik) gister ook al gedaan maar nu ging ze met Rick. Tim was aan het chatten met zijn liefje Negrita dus die staat niet op de foto.
Onze straat:
Daarna reden we naar de dichtsbijzijnde Wall Mart supercenter (24 uur per dag open). Binnen was zelfs een Mac Donalds! We keken onze ogen weer uit. Hadden een extra koffer nodig en die hebben we nu voor een prikkie. Tess heeft van haar verjaardagsgeld nog twee Bratz walkie talkie mobieltjes gekocht om samen met Anila straks te kunnen spelen. En een roze kofferset en een Bratz pop. Tim had weer een leuk t-shirt te pakken en keek zijn ogen uit op de wrestlemania afdeling. Rick kocht een nieuwe zonnebril en verder kochten we wat kinderkadootjes en kleren voor Jasmijn. Jurkjes van 5 en t-shirts van 3 dollar!
Ook zijn we in Pet & Co geweest. Een grote dierenwinkel met allerlei dieren.
Zelfs een hele afdeling met kleding voor hondjes!
Toen we terug reden zagen we deze grote schildpad langs de weg.

Nog wat fotootjes van de villa en omgeving. Om de villa heen staan prachtige fruitbomen met limoenen en ugly's. We zien veel roofvogels en witte reigers.

's Avonds genomen.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Nou juf het is gelukt hoor, de uitleg is erg duidelijk.
Wat een leuk verslag om te lezen, wij gaan over 7 weken ook die kant op.
Ik zie dat jullie ook in Rotonda zijn geweest, wij hebben daar de laatste week een villa gehuurd, ios dat wat??
Ik hoor dat er mooise stranden zijn.
Nou veel plezier nog,

Groetjes Wim

Anoniem zei

Ik geniet erg van je manier van schrijven.Wij gaan over een maand dus we hebben al voorpret door jullie belevenissen.
Jullie lijken me een erg leuk gezin.

groetjes

marina

De Steijntjes zei

Hoi Petra en familie,

Wij zijn helaas net terug van onze geweldige vakantie in Orlando. Ik las jouw verslag en zag dat jullie een geweldige villa vlak bij het strand hebben geboekt. Ik hoor graag van je hoe het daar was. We zitten er al aan te denken om daar volgend jaar in de meivakantie naar toe te gaan.
We hebben voor $ 2000 tegoedbonnen van United (zie ons verslag voor verdere uitleg) en het leek ons super om dan daar een week te zitten.

Het is een leuk verslag om te lezen en we herkennen er veel van. Ook tourguide Mike is onze vriend geworden. We hebben veel aan hem gehad, net als jullie volgens mij. Bij ons werkte het perfect!!

Ik weet niet hoelang jullie daar nog blijven, maar ik wens jullie nog heel veel plezier.

Mariƫlle en de rest van de Steijntjes

Petrajessy zei

Voor Wim: Rotonda is een prachtige rustige wijk en inderdaad: heel dicht bij de mooiste stranden. Ik zou zeker Stump Pass beach state park doen en Boca Grande. Er zijn er nog veel meer in de buurt. Als je het adres van de villa hebt dan wil ik wel even een kijkje nemen en wat foto' maken van de straat en het huis.Vandaag willen we naar Captiva en Sanibel. Dat is wel ietsje verder maar ook heel mooi!
Voor Marina:
Dank je Marina! Ga je ook een weblog bijhouden? Lekker dat jullie nog moeten!

Voor Marielle: ja ik las in jullie verslag dat jullie 500 dollar per persoon kregen omdat jullie een dag later vlogen toch? Nou het is zeker aan te raden om hier heen te gaan. Even weg van het pretpark geweld. Wij hebben het expres gecombineerd omdat we allebei leuk vinden. Deze villa is helemaal geweldig. Alle is aanwezig: zwembad, jacuzzi, prachtige tuin, fruitbomen, zingende vogeltjes overal en een alligator achter in de sloot (die wegduikt als je hem op de foto wil zetten). De eigenaresse is Engels en heeft zelfs een anti-vakantie-stress-kast in huius. Hier kun je alles pakken wat je nodig hebt. Zonnebrand, wc papier, wasmiddel, vuilniszakken. Als het op is koop je nieuw. Verder hebben ze fietsen en strandstoeltjes en koelboxen. Ook erg handig bij het bezoeken van de strandjes! Je gooit alles achetr in de auto en gaan met die banaan.